ביטול / הפחתה של שווי שימוש לרכבי טכנאים המשמשים ברוב הזמן את האירגון

התמונה של רני

ביטול שווי שימוש לרכבים מסחריים / רכבי טכנאים.
שלא כמו רכבי הליסינג הפרטיים המשמשים את עובדיהם לנסיעה לעבודה הלוך חזור ולבילויים, טכנאים נאלצים לשלם שווי רכב לרוב מתוך משכורת שהיא שליש משכר מקבל רכב הליסינג הממוצע.
רכב הטכנאי מצוייד לרוב בכלי עבודה, חלקי חילוף, אביזרי התקנות, מכשירים ועוד.
ברבים מהמכוניות גם הספסל האחורי מקופל או עמוס בנ"ל ו....הרכב צבוע בצבעי מלחמה ומדבקות להבלטת שם הארגון.
רכב זה (ברלינגו / קאנגו או דומה לו) אינו רכב נוחות
להבדיל מה"מזדה 3" הפרטית בו הרכב משמש ב 100% לנוחות המשתמש בו קרי משלם שווי השימוש.   הרי שרכב הטכנאי משמש את האירגון בו עובד הטכנאי בכמעט 100% מהזמן ומעט מאוד (באופן יחסי לנסועה אותו עובר הרכב) את הטכנאי.                                                                  

יוצא איפה שהטנאי בכספו "ממן" לארגון את ברכב (כמובן בהשוואה לרכב הליסינג המקובל)
בעבר עם שינוי שיטת המיסוי ושינוי קבוצות הרכב דובר על תיקון עיוות זה החל משנת 2011.
לדאבוני אם כי לא להפתעתי ניקבר הנושא שלא בצדק .

התמונה של אורח

צודק במאה אחוז, היום בתור טכנאי מיכון אני משלם שווי מס של 2960 שח כאשר כ 85 אחוז מהנסיעה היא למטרת עבודה בלבד

ערך מאפיין זה ישאר פרטי ולא יוצג באופן ציבורי.